DYI project no. 1

16:06 Veronika Rajničová 1 Comments

This project is a matter of heart. I was doing it for Gabriel as a gift to our first anniversary. I wanted it to be completely unique and special. After some hours spent in hobby shop I came home with one wooden money-box. To create the final house I needed: 
1. orange and brown silk paper
2. semi-liquid glue 
3. glue gun (not neccessary)
4. poster colours (I thing also temperas could work)
5. black felt-pen (centrofix)
6. green fluffy string to create grass
7. dog and flowers stickers
8. a small piece of cardboard
9. hairspray
Firstly, I gathered all enthusiasm I had. As I am not so well-skilled creator I had some concerns. I started with cutting the orange paper into house´s shape. Then I put the glue on the wooden surface. You have to be very careful, because silk paper can be torn very easily. After creating the facade I continued with the roof. For making authentic imbricate effect, cut the brown paper on small rectangles and fix it with the hairspray. When all bricks were glued to the wooden roof, I used a hairspray. Maybe it sounds weird, but it really works. With black centrofix I painted the facade. Window was made of small piece of cardboard and our photo. For making our little home more realistic, I added some stickers and green fluffy string around. You can use glue gun or standard glue to fix it. A final touch did poster colours, which covered all ugly places on the roof and window. What do you think? Is it worth all the perspiration :) ? 

Tento projekt je srdcovou záležitosťou. Robila som to pre Gabiho ako darček na naše prvé výročie. Chcela som niečo maximálne originálne, čo nemožno nájsť na pulte v predajni. Veľmi dlho som blúdila v obchode Da Vinci, kým som neuvidela malú drevenú pokladničku. Pre konečnú podobu domčeka som potrebovala:
1. oranžový a hnedý hodvábny papier
2. polotekuté lepidlo (v tyčinke, alebo to biele, tekutejšie)
3. lepiacu pištoľ (nie je to nutnosť)
4. plagátové farby (ale asi sa to dá aj s temperami, nemám to však vyskúšané)
5. čiernu centrofixu
6. zelenú chlpatú šnúrku na trávu
7. nálepky psov a kvetín 
8. kúsok kartónu
9. lak na vlasy
Najprv som sa ozbrojila obrovskou dávkou entuziazmu. Moje mechanické zručnosti sú...chirurg zo mňa skrátka nebude. Ruky sa mi triasli nadšením aj nervozitou. Začala som vystrihovaním oranžového hodvábneho papieru do tvaru domu. Potom som natrela drevenú plochu lepidlom. Pozor na papier, dosť sa trhá, keď sa namočí. Aj preto odporúčam polotekuté lepidlo. Potom, čo dostal domček oranžový základ, som sa pustila do strechy. Pre vytvorenie škridľového efektu nastrihajte hnedý hodvábny papier na štvorčeky, prilepte ich lepidlom ku streche a nakoniec zafixujte lakom na vlasy. Nebojte sa toho nastriekať viac, aj keď to možno znie zvláštne :) S čiernou centrofixou som namaľovala tehly. Okno bolo vyrobené z kúska kartónu a našej fotografie, ktorú som vlepila do vnútra. Chcela som, aby bola pokladnička čo najrealistickejšia a veselá. Preto som nalepila ku domu veľkého bernardína a do záhradky som "posadila" všetky druhy kvetov. Zelená šnúrka plní funkciu trávniku. Prilepila som ju lepiacou pištoľou, rovnako ako aj okno. Nakoniec som plagátovými farbami zamaľovala "škaredé" miesta na streche a fasáde. Ako sa vám páči náš malý dom :) ?

1 comment:

  1. Tak to je super toto =D, bookmarkuju a až se budu nudit, tak to vytáhnu a udělám =D

    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook / Bloglovin / ig: @majki

    ReplyDelete